برترین فستیوال های سوئیس در سال 2019

جشنواره بین المللی بالون:

جشنواره بین المللی بالون، در ژانویه هر سال برگزار می شود. Château-d’Oex میزبان این جشنواره است، زیرا پایتخت بالون های هوای گرم سوئیس است. خلبانان کشورهای مختلف در این جشنواره شرکت می کنند و صدها بالونِ هوای گرم در این جشنواره 9 روزه، در آسمان دیده می شوند. اگر می خواهید در ماه ژانویه به سوئیس سفر کنید، در بین جشنواره های معروف سوئیس، جشنواره بین المللی بالونِ هوای گرم را به عنوان یکی از بهترین فستیوال ها، در برنامه سفر خود قرار دهید. “درخشش” بالون ها در شب وقتی تمام آنها توسط شعله های مشعل هایشان روشن می شوند را فراموش نکنید.

مکان برگزاری: Place du Village , 1660 Château-d’Oex
تاریخ برگزاری: 26 ژانویه تا 3 فوریه 2019

وبسایت

فستیوال فاسناخت بازل:

Basler Fasnacht یکی از 50 جشنواره برتر محلی در اروپا و یکی از بزرگترین کارناوال ها در سوئیس است که می توانید جشن ها و سنت های سوئیس را از نزدیک تجربه کنید. در این جشن پر جنب و جوش در بازل همراه با موسیقی و آواز و شیرینی برگزار می شود. مردمان محلی با پوشیدن لباس های مختلف و ماسک های عجیب و غریب در شهر پرسه می زنند. . این فستیوال صبح زود، راس ساعت ۴ شروع شده و ۷۲ ساعت به طول می‌انجامد. آماده شوید تا در خیابان های پر از آبنبات و پر از نعمت بازل قدم بزنید. هرساله 15 الی 20 هزار نفر از مردم کشور سوئیس و سایر کشورهای اروپایی در این جشن شرکت می کنند.

مکان برگزاری: بازل، سوئیس
تاریخ برگزاری: یازدهم مارس 2019 تا 14 مارس 2019

وب سایت

نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو:

نمایشگاه اتومبیل ژنو که به عنوان “بهترین کت واک در جهان” شناخته می شود ، هرساله در اواسط ماه مارس برگزار می شود. بسیاری از شرکتهای مشهور برای اولین بار اتومبیل های خود را قبل از عرضه در دنیا، در این نمایشگاه به نمایش می گذارند. چه علاقه مند به اتومبیل باشید چه نباشید، این جشنواره بی نظیر، هنگام تعطیلات در سوئیس واقعا ارزش دیدن دارد.

مکان برگزاری: ژنو ، سوئیس
تاریخ برگزاری: 7 مارس تا 17 مارس 2019

وبسایت

فستیوال پالئو:

این فستیوال، از سال 1976 به عنوان یک جشنواره مردمی در نیون آغاز شد، پالئو یکی از شلوغ ترین جشنواره های موسیقی در سوئیس در میان تمام جشنواره ها است. در طول این جشن که در 6 روز برگزار می شود می توان از بیش از 250 کنسرت لذت برد. مردم کشورهای مختلف برای لذت بردن از موسیقی با صدای بلند همراه با رقص نور، به این جشنواره می آیند. اگر از علاقه مندان به موسیقی راک هستید، سفر خود را طبق تاریخ این جشنواره بین المللی برنامه ریزی کنید. امروزه بیش از 230 هزار بازدید کننده از سراسر جهان در این جشنواره شرکت می کنند.

محل برگزاری: نیون ، سوئیس
تاریخ برگزاری: 23 ژوئیه تا 28 ژوئیه 2019

وبسایت

فستیوال جاز مونترو:

امروزه این جشنواره از محبوب ترین جشنواره ها در سراسر جهان است. اگر علاقه مند به موسیقی جاز هستید، در بزرگترین جشنواره جاز در سوئیس شرکت کنید. جشنواره جاز مونترو یک جشنواره بزرگ است که هرساله در ماه ژوئیه در مونترو برگزار می شود. بسیاری از هنرمندان مشهور جاز در این جشنواره شرکت می کنند. این جشنواره از فراموش نشدنی ترین خاطرات زندگی شما خواهد بود. این که آیا شما عاشق جاز هستید یا نه فرقی نمی کند زیرا این جشنواره  مطمئناً آنقدر پرانرژی است که از دیدن آن پشیمان نشوید!

مکان برگزاری: مونترو، سوئیس
تاریخ برگزاری: 29 ژوئن تا 30 ژوئن 2019

وبسایت

فستیوال بین‌ المللی برف:

زمستان سوئیس هرگز هنرمندان و مجسمه سازانی را که در ساخت مجسمه های هنری یخی تخصص دارند، ناامید نمی کند. بیش از بیست سال است در اواسط ژانویه مجسمه سازانی از سراسر جهان در گریندلوالد، در نزدیکی Interlaken سوئیس جمع می شوند. مجسمه سازان ، افراد محلی و مهمانان، در یک جشنواره باشکوه و مجسمه سازی با یخ مشغول ایجاد یک اثر منحصر به فرد هستند. این جشنواره که در طول شش روز برگزار می شود، خیابان های شهر برفی را به موزه ای جذاب تبدیل می کند. خلاقیت های موقت، هر گوشه ای از شهر را تزئین می کنند. تا قبل از ذوب شدن بخ، مجسمه های سفید تجربه ای فراموش نشدنی را برای ساکنان محلی و گردشگران ایجاد می کنند.

محل برگزاری: گریندلوالد ، سوئیس
زمان برگزاری: 20 ژانویه 2020 تا 25 ژانویه 2020

روز برشتولد:

هرساله در برخی از مناطق سوئیس، در 2 ژانویه (روز بعد ازسال نو) جشن گرفته می شود که مردم دوستان و آشنایان خود را به صرف غذا و مهمانی در رستوران ها و مکان های عمومی دعوت می کنند و این مهمونی ها همراه با رقص و آواز است و در آخر برای همدیگر آرزوی سالی خوب و خوش می کنند. این روز از کلمه “berchten ” الهام گرفته شده که به معنای “قدم زدن و تقاضا برای غذا” است. روز برشتولد یک تعطیل عمومی در 15 ایالت است و مدارس و اکثر مشاغل در این روز تعطیل هستند.

مکان برگزاری: 15 ایالت سوئیس

زمان برگزاری: 2 ژانویه