زیباترین تزیینات کریسمس در اروپا

چه چیزی لذت بخش تر از کشف بازارهای سنتی و جادویی کریسمس؛ دست در دست معشوقه یا همراه با خانواده است؟ عطرهای دارچین و زنجبیل در هوا پیچیده است و برف های سبک از آسمان می بارد. 

برخی از مقصد های اروپا به شما خاطراتی فراموش نشدنی هدیه می کنند که تا ابد در ذهنتان باقی بماند. در این نوشته، زیباترین تزیینات کریسمس در اروپا را معرفی می کنیم که در آنها هزاران چراغ می درخشند. از میان زیباترین شهرهای کریسمس در اروپا، شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پرواز و هتل خود را با بهترین قیمت برای یک اقامت جادویی توسط همکاران ما در سرزمین چهارفصل(ونک) رزرو کنید.

1- کلمار – فرانسه

کولمار - فرانسه

کلمار (Colmar) در رتبه اول زیباترین شهر کریسمسی اروپا قرار گرفته است. به نظر می رسد این شهر در خلق بابا نوئل های کریسمس مهارت دارد. خانه های زیبا و سنتی رنگارنگ که شبیه خانه های زنجبیلی هستند! کلمار احتمالاً یکی از زیباترین مقاصد فرانسه و یکی از رمانتیک ترین شهرها برای خانواده ها، عاشقان و مسافران برای کشف فرهنگ، گردشگری و طبیعت است.

از پایان ماه نوامبر تا پایان ماه دسامبر از تزیینات زیبای کریسمس کلمار لذت ببرید. این نمایش فراموش نشدنی است. به همین دلیل است که کلمار از بهترین مقاصد کریسمس است. ساکنان شهر نیز خانه های خود را تزئین می کنند. از خانه های مورد علاقه خود در کلمار عکاسی کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید. پرسه زنی در کلمار را فراموش نکنید و از فضای شیرین و گرم آن لذت ببرید.

زمان: 22 نوامبر تا 29 دسامبر 2020

کجا بمانید: صدها محل اقامت با بهترین قیمت در کلمار وجود دارد. ما اقامت در هتل “Le Colombier” ، واقع در منطقه “Petite Venise” را دوست داشتیم و همچنین در  هتل “Hotel Turenne” که به تازگی بازسازی شده می توانید با صرفه جویی در هزینه های خود، اقامت خوبی را داشته باشید.


2- سالرنو – ایتالیا

سالرنو - ایتالیا

روشنایی های هنرمندانه در خیابان های سالرنو از اواسط ماه نوامبر تا پایان ژانویه ادامه دارد. شهر سالرنو یکی از روشن ترین شهرهای اروپا است. همه ساله خلاقیت های هنری جدیدی به این نمایش جادویی اضافه می شود. همچنین می توانید در بازار کریسمس سالرنو قدم بزنید یا سوار بر چرخ و فلک سالرنو شوید تا منظره ای نفس گیر از همه چراغانی های شهر سالرنو داشته باشید.

پرواز خود به سالرنو و همچنین اقامت خود را در یکی از بهترین هتل های شهر با سرزمین چهارفصل رزرو کنید و سفری فراموش نشدنی و بی پایان به سالرنو داشته باشید. 

زمان: 11 نوامبر 2019 – 21 ژانویه 2020

محل اقامت: پیشنهاد: هتل Montestella ، تنها 400 متر با ایستگاه قطار و تنها 9 دقیقه با ساحل فاصله دارد.


3- ادینبورگ (ادینبرو) – اسکاتلند

ادینبورگ - اسکاتلند

خیابان نور Street of Light واقعا خیره کننده است. روشنایی این خیابان در روز اول افتتاح شب نور ادینبورگ (از نیمه نوامبر تا پایان دسامبر) افتتاح می شود. ده ها هزار لامپ کوچک با ریتم و هماهنگی روشن می شوند. در شب کریسمس در سراسر شهر ادینبورگ، تأسیسات نوری برجسته ای وجود دارد.

زمان: 17 نوامبر 2019 – 5 ژانویه 2020

محل اقامت: یکی از هتل های مورد علاقه مسافران برای اقامت Castle Nest است که در فاصله 60 متری از Royal Mile در ادینبورگ واقع شده است.


4- وین – اتریش

وین با بازارهای کریسمس فراوان در سراسر شهر، که یکی از رمانتیک ترین شهرهای اروپا است،مقصد مناسبی برای دوستداران کریسمس است. آنچه وین را دوست داشتنی می کند، ظرافت تزئینات کریسمس آن است.
اگر ترجیح می دهید تعداد زیادی از پدران کریسمس در خیابانها به رقص بپردازند و با گوش دادن به باغهای رنگارنگ آواز بخوانند، وین ممکن است بهترین مقصد برای شما نباشد!
اگر خواهان زیبایی، متانت و ظرافت هستید، پرواز خود را به وین رزرو کنید. شما می توانید پرواز و هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید. همکاران ما در آژانس سرزمین چهارفصل شما را یاری خواهند کرد.از جمله بهترین کارهایی که در وین می توانید انجام دهید: بلیط کنسرت موتسارت و اشتراوس در کورسالون وین می باشد.

زمان: 16 نوامبر تا 24 دسامبر 2020

محل اقامت: یکی از بهترین انتخاب های ما در وین، هتل Living Hotel Franz Joseph Kaiser بود.

5- لندن – انگلستان

لندن - انگلستان

هر ساله خیابان Carnaby نورپردازی های باورنکردنی را ارائه می دهد که مطمئناً از اورجینال ترین کریسمس ها در اروپا است. تم کریسمس امسال Freddie Mercury و Bohemian Rapsody هستند. خیابان کارنابی یکی از بهترین مکان ها برای پیاده روی و خرید در لندن است؛ اگرچه کریسمس در سراسر لندن زیبا است ولی خیابان کارنابی حسی از اصالت و طراوت را ارائه می دهد.

می توانید پرواز و هتل خود را با بهترین قیمت در لندن توسط همکاران ما در آژانس سرزمین چهارفصل رزرو کنید.

زمان: 8 نوامبر 2019 تا 5 ژانویه 2020

محل اقامت: پیشنهاد: هتل Z Hotel Tottenham Court Road، که در فاصله 200 متری از خیابان کارنابی قرار دارد.


6- بوداپست – مجارستان

بوداپست - مجارستان

هرساله بوداپست در جشن های کریسمس موفق و موفق تر می شود و یکی از مقاصد انکار نشدنی برای علاقه مندان به بازار کریسمس است. در این مورد شکی نیست که بوداپست در هر زمان از سال یک مکان جادویی است، اما کریسمس قطعا یک زمان خاص برای این شهر است.

 اگر از طرفداران نورپردازی های کریسمس هستید ، تراموای بوداپست که با گل های کریسمس تزئین شده است و درخت Advent Feast کریسمس در Basilica را از دست ندهید. این درخت در وسط میدان یخ بازی قرار دارد. بوداپست تنها یک مکان رویایی برای گذراندن کریسمس در کنار خانواده یا برای عاشقان است. همکاران ما می توانند پرواز و همچنین هتل شما را با بهترین قیمت در بوداپست رزرو کنند.

زمان: از 23 نوامبر 2019 تا اول ژانویه 2020

کجا بمانید: پیشنهاد: برای مسافرانی که بدنبال هزینه اقامت کمتر هستند، هتل City-Hotel Budapest بی نظیر است که تنها چند قدم از Basilica و بازار کریسمس فاصله دارد. برای اقامت در  هتل 4 ستاره ، Parlament Hotel ایده آل است.


7- Salajland – کرواسی

Salajland - کرواسی

Salajland یک پارک با تم کریسمس است که در Grabovnica (روستایی در کرواسی) قرار دارد و تنها با یک ساعت رانندگی از زاگرب (پایتخت کرواسی) می توان به اینجا رسید. خود را با یک سفر یک روزه به Salajland؛ یک پارک تفریحی خصوصی که توسط خانواده سالاج Salaj اداره می شود، درمان کنید. این پارک در جهان بی نظیر است! هر ساله این خانواده 15 هکتار از باغ عظیم خود را تزیین می کنند تا به صدها هزار مسافر یک نمایش استثنایی را ارائه دهند. هزینه ورودی 4 یورو است.

چرا بسیاری از مسافران برای جشن گرفتن پایان سال، زاگرب را انتخاب می کنند؟ زیرا به پایتخت کرواسی سه بار عنوان “بهترین مقصد کریسمس اروپا” اهدا شده است. پرواز خود را به زاگرب و همچنین اقامت و بهترین کارهایی که در زاگرب انجام داده اید رزرو کنید و خود را با یک کریسمس جادویی در کرواسی تجربه کنید.

زمان: 29 نوامبر 2019 تا 12 ژانویه 2020
کجا بماند: پیشنهاد: “Hotel 9” درست در مقابل ایستگاه اصلی اتوبوس واقع شده است.


8- مالاگا – اسپانیا

مالاگا - اسپانیا

مالاگا یکی از مرسوم ترین مقاصد مسافرتی در اروپا است. آیا می دانید مالاگا در هر کیلومتر مربع خود بیشترین تعداد موزه را در اروپا دارد؟ در کریسمس، نخلستان های این شهر با گل های کریسمس پوشیده شده اند. شما می توانید از بسیاری از کنسرت های خیابانی لذت ببرید و هدایای کریسمس را در خیابان ها یا در بازارهای مختلف کریسمس بخرید.

مالاگا، یکی از خلاق ترین مقاصد نورپردازی های کریسمس است.

هر ساله مالاگا نمایشی استثنایی را به بازدید کنندگان از سراسر جهان ارائه می دهد که برای کشف یکی از زیباترین مقاصد کریسمس به این شهر می آیند. پرواز و هتل خود را با بهترین قیمت به ما بسپارید.

زمان: 29 نوامبر 2019 تا 6 ژانویه 2020
محل اقامت: پیشنهاد: سوییت Madeinterranea؛ تنها 6 دقیقه پیاده با ساحل و 600 متر با موزه پیکاسو فاصله دارد.


9- مونتبلیر – فرانسه

مونتبلیر - فرانسه

شهر مونتبلیر Montbéliard (که به مهمان نوازی اش مشهور است) در منطقه فرانش کنته فرانسه (فرانسه شرقی) قرار دارد که چند هفته قبل از کریسمس به یک جذابیت محض تبدیل می شود.

مونتبلیر سنت وورتمبرگ را زنده نگه می دارد و بازار کریسمس را با 160 غرفه دوست داشتنی و پر از کالاهای معتبر و باکیفیت برگزار می کند. بازدیدکنندگان می توانند ضمن قدم زدن در خیابان های چراغانی شده، محصولات غذایی دلپذیر فرانسه را بچشند ، انواع هنر و صنایع دستی را تحسین کنند و به موسیقی و ترانه ها گوش کنند. این رویداد بیش از یک بازار سنتی کریسمس است و مونتبلیر می خواهد اطمینان حاصل کند که چراغانی های کریسمس 500000 بازدید کننده را به تعجب وا می دارد.

زمان: 23 نوامبر تا 24 دسامبر 2020

محل اقامت: پیشنهاد: هتل de la Balance در یک ساختمان قرن شانزدهمی که در مرکز شهر مونتبلیر قرار دارد.


10- ویلنیوس- لیتوانی

ویلنیوس - لیتوانی

ویلنیوس (پایتخت لیتوانی) به مسافرانی که به دنبال زیباترین بازارهای کریسمس در اروپا هستند ، به یکی از مقصد های دیدنی تبدیل شده است. می توانید در قطار کریسمس کوچک قدم بزنید، هدایای کریسمس بخرید، یا از طعم های زنجبیل، کیک های عسل ، پنیرهای محلی یا شیرینی های خوشمزه در کلبه های کریسمس که توسط درختان کریسمس با شکوه احاطه شده است، لذت ببرید. این شهر در بین زیباترین درختان کریسمس در اروپا قرار دارد.

زمان: 1 دسامبر 2019 تا 7 ژانویه 2020

کجا بماند: پیشنهاد: “Joseph” در منطقه قدیمی شهر ویلنیوس واقع شده است.


11- زاگرب – کرواسی

زاگرب - کرواسی

زاگرب چندین سال متوالی است که عنوان بهترین مقصد برای کریسمس در اروپا را به خود اختصاص داده است. در یک جو دوستانه، مسافران از سراسر جهان، سنت ها، صنایع دستی و محصولات محلی کرواسی را کشف می کنند. زاگرب با معماری و بناهای تاریخی خود، شهری سنتی است اما همچنین بسیاری از شهرا مدرن، جوان، پویا و زنده است. این شهر، یکی از مرسوم ترین مقاصد اروپا است.

زمان: 30 نوامبر 2019 تا 7 ژانویه 2020

محل اقامت: پیشنهاد: “هتل Dubrovnik” واقع در قلب شهر. همچنین Esplanade Zagreb هتل بسیار خوبی است که برای اقامت 5 ستاره مناسب است.


12- نیس – فرانسه

نیس - فرانسه

از جشن کریسمس در زیر درختان نخل در  شهر نیس، یکی از زیباترین شهرهای فرانسه لذت ببرید. درجه حرارت معتدل است و نوک بینی و انگشتان شما در کریسمس منجمد نخواهد شد که این موضوع می تواند خوشایند باشد. شهر رنگارنگ نیس، هر ساله خیابان های خود را با دکورهای نورانی عالی تزئین می کند.

برای رزرو پرواز و یا هتل خود با بهترین قیمت، با همکاران ما در آژانس سرزمین چهارفصل تماس حاصل فرمایید تا شمارا برای یک سفر فراموش نشدنی به نیس یاری فرمایند.

زمان: 1 تا 31 دسامبر 2020
محل اقامت: پیشنهاد: هتل du Centre به خاطر ارزش بالا و La Villa Nice Victor Hugo، هتلی بسیار برازنده و مناسب در مرکز تاریخی شهر نیس واقع شده است.


13- مادرید – اسپانیا

مادرید - اسپانیا

هر ساله مادرید، یکی از 4 بازار بزرگ کریسمس را ارائه می دهد. می توانید Mercado de Diiseno ، the Feria Dulces de Navidad، the Mercadillo del Gato و یا بازار کریسمس مورد علاقه ما؛  Plaza Mayor را کشف کنید. این بازارهای کریسمس از هفته آخر نوامبر آغاز می شود و در پایان ماه دسامبر به طول می انجامد. مطمئناً بازار مادرید، از زیباترین بازارهای کریسمس در اسپانیا است.

اگر می خواهید از بازار کریسمس در زیر نور آفتاب لذت ببرید، ساعت 2 بعد از ظهر زمان مناسبی است که می توانید یکی از زیباترین بازارهای کریسمس در اروپا را کشف کنید. پرواز خود را به مادرید و همچنین هتل خود با بهترین قیمت به کارشناسان ما بسپارید.

زمان: 23 نوامبر تا 23 دسامبر 2020

محل اقامت: پیشنهاد: هتل “Eurostars Madrid Gran Via” در فاصله 50 متری از خیابان گران ویا مادرید (از مهمترین خیابان های ماردید) قرار دارد.


14- پراگ – جمهوری چک

پراگ - جمهوری چک

پراگ (پایتخت جمهوری چک) یکی از عاشقانه ترین مناطق اروپا است. اگر پاریس را دوست دارید، پراگ را نیز دوست خواهید داشت. این شهر برای عاشقان سراسر جهان، ساخته شده است. بازار کریسمس پراگ یکی از زیباترین بازارهای کریسمس در اروپا است. فضای بی نظیر قرون وسطایی پراگ، بازارهای کریسمس را در میدان شهر بسیار محبوب می کند.

برخلاف برخی از بازارهای بزرگ در اروپا، بازار کریسمس پراگ خودمانی است. تنوع غذایی و نوشیدنی های فروخته شده در بازار پراگ بسیار سخاوتمندانه است. بازدید کنندگان می توانند از غذاهای سنتی چک و سایر غذاهای معمولی دیدن کنند. پرواز و هتل خود را با بهترین قیمت توسط سرزمین چهارفصل رزرو کنید و یک کریسمس جادویی را در پراگ تجربه کنید.

زمان: 1 دسامبر 2019 تا 6 ژانویه 2020
محل اقامت: پیشنهاد: هتل “Smetana” در قلب پراگ واقع شده است. این هتل قبلا خانه موتزارت بود.


15- رنس – فرانسه

رنس - فرانسه

اگر به دنبال زیباترین تزیینات کریسمس هستید، به رنس Reims سفر کنید. از نمایشی نفس گیر در اطراف کلیسای جامع لذت ببرید. کلیسای جامع رنس هر ساله به معرض نمایش گذاشته می شود که این یک هدیه واقعی است که باعث می شود قلب تاریخی رنس بتپد. رنس در کریسمس نه تنها چراغانی است بلکه شامل یک بازار کریسمس با شکوه با بیش از 140 کلبه سنتی است.

پرواز خود به رنس و همچنین محل اقامت خود را با بهترین قیمت به کارشناسان ما بسپارید.

زمان: 21 نوامبر تا 28 دسامبر 2020

محل اقامت: پیشنهاد: “Holiday Inn Reims Center” که در مرکز تاریخی ریمز واقع شده است.


لینک های مرتبط:

شهر فنگ هوانگ ؛ زیباترین شهر باستانی چین

بهترین مقاصد سفر در اروپا در سال 2019

حلقه طلایی: یک سفر جاده ای دلفریب در قلب روسیه

اسپانیا؛ یک کشور باشکوه و یک مقصد مورد علاقه گردشگران

برترین فستیوال های سوئیس در سال 2019

ایتالیا؛ کشور دیدنی های اعجاب انگیز