بهترین مقاصد اروپا برای سفر با قطار

بهترین مقاصد اروپا برای سفر با قطار

می توانید با پای پیاده، با ماشین، دوچرخه و حتی با اسب به کاوش در اروپا بروید. کشف اروپا با قطار مطمئنا از بهترین، خوشایندترین و آرامش بخش ترین راه ها برای لذت بردن از زیباترین مناظر اروپا است.


قطار سریع السیر Glacier - سوئیس

قطار سریع السیر Glacier سوئیس

قطار سریع السیر Glacier یکی از نمادین ترین خطوط ریلی در جهان است. همچنین این قطار کم سرعت ترین قطار پر سرعت در اروپا است؛ زیرا سفر از زرمات Zermatt به داووس 7 ساعت طول می کشد. این سفر به شما فرصتی می دهد تا از مناظر نفس گیر سوئیس لذت ببرید.

در این تصویر می توانید یکی از معروف ترین پل ها را مشاهده کنید. قطار سریع السیر Glacier از بیش از 90 تونل و بیش از 290 پل شگفت انگیز عبور می کند. این سفر بدون شک سفری فراموش نشدنی برای کشف بهترین مقاصد اروپایی با قطار است. هتل خود را در زرمات یا داووس با بهترین قیمت رزرو کنید و خود را به یک تجربه فراموش نشدنی مهمان کنید.


قطار بخار Jacobite - اسکاتلند

قطار بخار Jacobite اسکاتلند

پل ریلی گلنفینان Glenfinnan و قطار بخار معروف آن، مشهور است و در بسیاری از فیلم ها مشاهده شده است. احتمالاً آن را در فیلم بسیار محبوب هری پاتر دیده اید. هتل خود را در گلنفینان Glenfinnan رزرو کنید و این پل دیدنی و باشکوه را از نزدیک ببینید.

سفر از قطار بخار Jacobite ، یک سوغات گران قیمت از سفر به اسکاتلند است. یک تجربه باورنکردنی را تجربه کنید و با رزرو قطار بخار Jacobite سفر خود را کامل کنید.


مسیر سویر _ مایورکا (Soller - Mallorca) - اسپانیا

مسیر سویر _ مایورکا (Soller – Mallorca) اسپانیا

سویر واقع در بین کوه و دریا، جذاب ترین روستا در جزیره مایورکا است. اگر می خواهید منظره ای باورنکردنی از کل جزیره داشته باشید، ما از شما دعوت می کنیم سفری را با قطار سنتی که از کوههای سویر بالا می رود تجربه کنید. اگر در پالما اقامت دارید، با قطار به سویر بیایید که سریع ترین و آسان ترین راه است. همچنین می توانید هتل خود را در سویر برای کشف این مکان جذاب و بی نظیر رزرو کنید.


استکلهم - سوئد

استکلهم سوئد

استکهلم یک شهر بسیار ارتباطی با ایستگاه های مترو زیبا است که این ایستگاه ها جز زیباترین ایستگاه های مترو در اروپا محسوب می شوند. شما می توانید با قطار، استکهلم و اطراف آن را به راحتی کشف کنید. این یک روش خوب و سازگار با محیط زیست برای کشف یکی از زیباترین مناطق اروپا است. هتل خود را با بهترین قیمت در پایتخت سوئد رزرو کنید و یک تجربه فوق العاده از اقامت در این شهر بدست آورید.


قطار سریع السیر Bernina - سوئیس

قطار سریع السیر Bernina سوئیس

الاغ ها، هوای سرد و  لبهای خشکی زده را فراموش کنید!

هیچ چیز راحت تر و دلپذیرتر از عبور از کوه های آلپ با قطار سریع السیر Bernina نیست. از شهر شور Chur تا تیرانو Tirano از طریق شهر داووس، از چندین فرهنگ و زبان عبور کنید.


از مانارولا Manarola تا سینک تره Cinque Terre - ایتالیا

از مانارولا Manarola تا سینک تره Cinque Terre ایتالیا

از بهترین مقاصد اروپا برای سفر با قطار ، سینک تره یکی از نفس گیرترین نقاط ایتالیا با مناظر باورنکردنی است که شما فکر می کنید از یک افسانه کودکانه بیرون می آید. اگر می خواهید از سینک تره Cinque Terre بهترین استفاده را ببرید می توانید هتل خود را در همان نقطه و همچنین بهترین تجربه ها مانند تور قایق یا قطار  را از فلورانس رزرو کنید.


کوه ریگی Mountain Rigi _ لوسرن - سوئیس

کوه ریگی Mountain Rigi _ لوسرن سوئیس

با سوار شدن به این قطار از مناطق Vitznau و Arth-Goldau، آرامش را در یکی از باورنکردنی ترین منظره پانوراما در سوئیس تجربه کنید. اگر قادر هستید صبح زود بیدار شوید، یک قطار زودهنگام را برای لذت بردن از طلوع آفتاب رزرو کنید تا یک تجربه فوق العاده در بالای ارتفاعات سوئیس بدست آورید.


راه آهن فلم Flam - نروژ

راه آهن فلم Flam نروژ

راه آهن فلم Flam یک تجربه فوق العاده، یک سفر مسحور کننده و همچنین یکی از جاذبه های مورد علاقه مسافران برای کشف نروژ است. برخی از زیباترین مناظر نروژ را کشف کنید. می توانید با اقامت در میردال Myrdal یا برگن Bergen که در طول سال با میردال پیوند برقرار می کند، از سفرتان لذت ببرید.


لیسبون - پرتغال

لیسبون پرتغال

لیسبون باورنکردنی ، جذاب و فراموش نشدنی است. آیا تا به حال متوجه شده اید که این پل قرمز شبیه پلی در سان فرانسیسکو است؟ این دو پل توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده است. هنگام عبور از این پل با قطار، مجسمه ای را مشاهده خواهید کرد: کریستو ری؛ ماکت مجسمه معروف در ریو دو ژانیرو Rio de Janeiro.

این پل پیش از این با عنوان “Pont de Salazar”، یک دیکتاتور پرتغالی شناخته می شد. با عبور از خط ریلی که لیسبون را به آلمادا پیوند می داد، اکنون به نام “بیست و پنجم آوریل”، تاریخ انقلاب پرتغال نامگذاری شده است.


لینک های مرتبط:

شهر فنگ هوانگ ؛ زیباترین شهر باستانی چین

بهترین مقاصد سفر در اروپا در سال 2019

حلقه طلایی: یک سفر جاده ای دلفریب در قلب روسیه

اسپانیا؛ یک کشور باشکوه و یک مقصد مورد علاقه گردشگران

برترین فستیوال های سوئیس در سال 2019

ایتالیا؛ کشور دیدنی های اعجاب انگیز


 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *